Ranking Alexa

Assalamualaikum w.b.t & Selamat Sejahtera Melayari alam maya, tergerak untuk singgah sebentar meninjau keadaan di ranking Alexa... ...

Assalamualaikum w.b.t & Selamat Sejahtera

Melayari alam maya, tergerak untuk singgah sebentar meninjau keadaan di ranking Alexa...

Sekadar teruja untuk berkongsi kegembiraan bila melihat ada perubahan yang baik dalam ranking Alexa ini... Alhamdulillah. Baik, tidaklah sebaik mana pun, tetapi bila ada kenaikan, siapa yang tidak gembira kan? Kalau ranking turun nanti diam-diam je lah hehee.. :D


Kesempatan ini aku mengucapkan jutaan terima kasih kepada sahabat-sahabat blogger, juga kepada semua pembaca sekelian yang sudi bertandang. Sesungguhnya, mengejar ranking bukanlah hasrat utama aku berblogging. Namun ia sedikit sebanyak dapat juga dijadikan perangsang dan semangat untuk lebih fokus. Kalau terlalu memikirkan ranking pun boleh jadi beban juga. Setakat blogger macam aku ni pun jauh mana sangat yang boleh dicapai. Khuatir juga akan menjejaskan pula kualiti penulisan yang tak berapa nak kualiti ni.

Apa yang penting, segala hasrat yang ingin disampaikan ada manfaatnya kepada yang lain. Selain itu, apa yang lebih penting ialah peluang beroleh ilmu dari perkongsian sahabat-sahabat seluruhnya sebagai pelajaran, peringatan dan renungan untuk kebaikan bersama. Mudah-mudahan jaringan silaturrahim yang terbina di alam maya dan alam nyata bertambah erat dengan kemesraan serta beroleh keberkatan yang berpanjangan... aamiin.

Terima kasih semua.


Salam Hormat, Salam Berkat.
   

COMMENTS

BLOGGER: 77
Loading...
Name

Blogging,132,Durex,2,ECERDC,19,Ekspresi,127,English,35,Familia,37,Foodie,45,Gadget,12,Hartanah,17,Hiburan,36,Informasi,122,Intervensi,50,INTI,46,Keusahawanan,53,Komuniti,40,Lazada,3,Lifestyle,174,MDEC,4,Motivasi,134,Movie,14,Nippon Paint,13,Penghargaan,59,Perawatan Islam,13,Portfolio,56,RWGenting,29,Sosio-Pendidikan,134,Sunway,24,Teater,6,Travelog,21,Umrah Dan Haji,3,WAO,4,
ltr
item
Khir Khalid: Ranking Alexa
Ranking Alexa
http://3.bp.blogspot.com/-0bZWnUvLs6c/UyfDpAwlCJI/AAAAAAAAFSk/UdE69aWrY5I/s1600/Screenshot+2014-03-16+13.24.30.png
http://3.bp.blogspot.com/-0bZWnUvLs6c/UyfDpAwlCJI/AAAAAAAAFSk/UdE69aWrY5I/s72-c/Screenshot+2014-03-16+13.24.30.png
Khir Khalid
http://www.khirkhalid.com/2014/03/ranking-alexa.html
http://www.khirkhalid.com/
http://www.khirkhalid.com/
http://www.khirkhalid.com/2014/03/ranking-alexa.html
true
802458514418007866
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy