Penghargaan Kad Raya Daripada Kathy Rbain

Penghargaan Kad Raya daripada blogger Kathy Rbain

Assalamualaikum w.b.t & Selamat Sejahtera. Bulan Ramadhan yang mulia dimeriahkan lagi dengan amalan mengirim kad ucapan Hari Raya Aidilfitri. Kad pertama sahabat blogger yang aku terima 3 hari yang lalu adalah daripada blogger Kathy Rbain… Alhamdulillah dan terima kasih.

Penghargaan Kad Raya Daripada blogger Kathy Rbain

Dalam bulan Ramadhan ini, waktu aku berblogging amat tidak menentu. Bukan bermaksud hendak menjadikan bulan mulia ini sebagai satu alasan. Tetapi disebabkan masa yang berlalu dirasakan amat pantas. Kejap je dah imsak… kerja tak habis settle lagi dah nak berbuka pula. Namun aku tetap bersyukur kerana masih diberi ruang dan kesempatan juga untuk berblog. Maaf sekiranya ada yang aku lambat singgah blogwalking eh.

Ramadhan Dan Bermaaf-Maafan

Bagi Ramadhan tahun ini, aku masih belum bersedia mengirim kad raya terutamanya kepada sahabat-sahabat blogger sekelian. Apelah Khir Khalid ni… puasa tahun lepas tak de, tahun ni pun tak de… tak mesra rakyat betullah… adehh. Mohon ampun dan maaf sangat. Saya blogger baru belajar…

Apa pun lepas ni aku kena mulakan kerana aku amat menghargai segala jasa sahabat yang sama-sama menyokong dan mengimarahkan dunia berblogging. Terima kasih sangat-sangat diatas silaturrahim yang terbina dan mohon ampun maaf sekiranya aku ada kekurangan…

Banyak pula maafnya kan… Bulan Ramadhan sememangyan bagus untuk kita bermaaf-maafan.

Justeru, selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri buat Kathy sekeluarga juga kepada anda pembaca yang aku hormati sekelian. Semoga Ramadhan dan Aidilfitri ini menjadikan kita semua lebih akrab dengan kehidupan yang berkat… aamiin.

Terima kasih Kathy… J


Salam Hormat & Salam Ceria

Khir Khalid


COMMENTS

BLOGGER: 37
Loading...
Name

Blogging,131,Durex,2,ECERDC,18,Ekspresi,127,English,24,Familia,37,Fesyen,8,Foodie,45,Gadget,11,Hartanah,15,Hiburan,36,Informasi,114,Intervensi,28,INTI,40,Keusahawanan,46,Komuniti,44,Lazada,3,Lifestyle,157,MDEC,4,Motivasi,128,Movie,14,Nippon Paint,13,Penghargaan,59,Perawatan Islam,13,Portfolio,51,RWGenting,29,Sosio-Pendidikan,114,Sunway,15,Teater,6,Travelog,20,Umrah Dan Haji,3,WAO,4,Wellness,21,
ltr
item
Khir Khalid: Penghargaan Kad Raya Daripada Kathy Rbain
Penghargaan Kad Raya Daripada Kathy Rbain
Penghargaan Kad Raya daripada blogger Kathy Rbain
http://4.bp.blogspot.com/-0NAHrZ2_hSU/U77FoM5gUgI/AAAAAAAAGtI/56We0b_fSfA/s1600/10269375_870885259592766_3803815521672762862_n.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-0NAHrZ2_hSU/U77FoM5gUgI/AAAAAAAAGtI/56We0b_fSfA/s72-c/10269375_870885259592766_3803815521672762862_n.jpg
Khir Khalid
http://www.khirkhalid.com/2014/07/penghargaan-kad-raya-daripada-kathy.html
http://www.khirkhalid.com/
http://www.khirkhalid.com/
http://www.khirkhalid.com/2014/07/penghargaan-kad-raya-daripada-kathy.html
true
802458514418007866
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy