Liebster Award By Amy Syeera

Semalam aku telah di tag oleh sahabat blogger, saudari Amy Sheera a.k.a Amy J dalam segmen Liebster Award . Ia merupakan kali yang ke 3 a...

Semalam aku telah di tag oleh sahabat blogger, saudari Amy Sheera a.k.a Amy J dalam segmen Liebster Award. Ia merupakan kali yang ke 3 aku sertai dan seperti kebiasaan, haruslah aku menjawab beberapa soalan cepu emas yang beliau utarakan…  Terima kasih Amy.. J

Kepada yang belum mengenali Amy J, boleh klik banner dibawah ye.. J


Soalan Liebster Award By Amy Sheera


Soalan-soalan Amy J telah aku jawab dengan jujur seperti dibawah ini. Jom tengok apa yang dia tanya, dan apa yang aku jawab…

1. Satu Pengakuan.
Aku adalah seorang usahawan kecil, motivator sosial dan blogger. Suami kepada seorang isteri dan bapa kepada 4 orang anak.

2. Satu perkara yang pernah aku tipu?
Pernah tipu bekas bos satu masa dulu… Alasan lambat datang kerja disebabkan trafik jem. Sebenarnya, terlambat bangun tidur... Mesti korang pun ada yang pernah buat kan... :D

3. Suka dengar lagu kuat-kuat ke perlahan?
Suka dengar sedang-sedang je…

4. Kat mana aku sekarang ni?
Aku sekarang berada di bumi Selangor Darul Ehsan.

5. Berapa kali aku pernah jatuh cinta?
Berat soalan ni… banyak kali jugak huhu, termasuk jatuh cinta pada keindahan alam, pokok-pokok dan bunga-bungaan.. jatuh cinta pada gitar sebagai instrumen muzikal pilihan… :D

6. Hari yang paling aku suka
Hari cuti lah...

7. Tiga perkara dalam bucket list.
- Mengerjakan ibadah umrah dan haji.
- Menjadi jutawan hoho… bersara awal dan berblogging sepenuh masa sekadar suka-suka tetapi berlandaskan matlamat untuk berpesan-pesan kepada kebaikan… in shaa Allah.. J
- Melihat anak-anak berjaya dalam pelajaran dan juga kehidupan… aamiin.

8. Satu benda yang aku nak cakap dekat semua orang.
Sekiranya aku ada melakukan kesilapan dalam berblogging, harap ada sesiapa yang sudi menegur. Aku suka dengan teguran kerana ia membantu menjadikan aku insan yang lebih baik. Pesanan yang sama juga untuk kehidupan aku di luar alam maya ini.

9. Binatang kegemaran
Aku peminat ikan kelisa… jatuh cinta dengan keindahan dan keistimewaan arowana… Marveles!

10. Lagu apa yang tengah bermain di kepala sekarang?
Haa.. “Apa yang kau mahu, semua ku beri… Apa yang kau mahu, mahu apa lagi…” Tadi radio baru habis berkumandang lagu tu.. :D

Maka itulah jawapan-jawapan dari persoalan yang diberikan. Cuma, aku dah tak tahu siapa yang patut aku tag untuk Liebster Award ni sebab kebanyakkan rakan-rakan yang aku kenal dah ditag sebelum ini. Ok lah tu ye tak hehee… Selamat korang… :D


Salam Ceria

Khir Khalid


COMMENTS

BLOGGER: 29
Loading...
Name

Blogging,132,Durex,2,ECERDC,19,Ekspresi,127,English,34,Familia,37,Foodie,45,Gadget,12,Hartanah,17,Hiburan,36,Informasi,121,Intervensi,50,INTI,45,Keusahawanan,53,Komuniti,40,Lazada,3,Lifestyle,173,MDEC,4,Motivasi,134,Movie,14,Nippon Paint,13,Penghargaan,59,Perawatan Islam,13,Portfolio,56,RWGenting,29,Sosio-Pendidikan,132,Sunway,24,Teater,6,Travelog,21,Umrah Dan Haji,3,WAO,4,
ltr
item
Khir Khalid: Liebster Award By Amy Syeera
Liebster Award By Amy Syeera
Khir Khalid
http://www.khirkhalid.com/2014/09/liebster-award-by-amy-syeera.html
http://www.khirkhalid.com/
http://www.khirkhalid.com/
http://www.khirkhalid.com/2014/09/liebster-award-by-amy-syeera.html
true
802458514418007866
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy