Penghargaan Cenderahati Blogger Mar Mansor

Mar Mansor, blog janjikita.blogspot.com

Penghargaan Cenderahati Blogger Mar Mansor – Kehadiran pos laju ke rumah pada mulanya menimbulkan tanda tanya, apatah lagi bila menerima bungkusan yang tertulis pengirimnya adalah sebuah syarikat penerbit buku terkenal. “Bila masa pulak KK ada buat tempahan buku on-line nie?..”. Namun pertanyaan itu terjawab apabila terdapat nama insan yang menempah buku tersebut.

Keluarga Bahagia Dengan Asmaul Husna

Cenderahati Sahabat Blogger Mar Mansor


Cenderahati sebuah buku dengan pengisian ilmu yang bermanfaat. Ia KK terima sebagai penghargaan kerana tersenarai sebagai pengomen tegar untuk bulan September 2014 di blog beliau. Secara jujur, KK pun baru mengetahui kaedah pesanan macam ni. Kita boleh memesan buku dan dikirimkan kepada siapa yang kita mahu. Ketinggalan betullah KK ni… tak ‘up to date’ langsung huhu.

Keluarga Bahagia Dengan Asmaul Husna. Itulah tajuk buku yang KK terima. Mudah-mudahan bertambah bahagia bukan buat KK sekeluarga sahaja, malah beroleh keberkatan bersama buat Mar Mansor sekeluarga serta rakan-rakan pembaca yang KK hormati sekelian… aamiin-aamiin ya Rabbal alaamiin.

Jom Ke Blog Mar Mansor


Kepada yang belum mengenali blogger Mar Mansor (Janjikita.blogspot.com) bolehlah menerjah dan beramah mesra di laman blog beliau. Sila klik banner di bawah untuk ke sana… sana… sana… :D

Janjikita.blogspot.com
Maaf Mar, curi header blog eh.. :D

Buku ini sememangnya berguna bukan sahaja untuk KK sekeluarga, malah boleh juga dijadikan bacaan buat anak-anak juga terutamanya anak sulung yang dah nak meningkat dewasa ni. Terdapat didalamya catatan kisah-kisah benar pengalaman beberapa individu yang berkaitan dengan tajuknya. Terlanjur dah menulis, KK sarankan agar anda juga patut mendapatkan buku ini. Pengisian yang sangat baik dan bermanfaat.

Terima Kasih Daun Keladi… Semoga Kehidupan Sentiasa Diberkati… aamiin.


Walaupun KK sudah melihat-lihat secara keseluruhan isi kandungan buku ini, namun baru hari ini KK mula membacanya. Maaf juga kerana baru hari ini menerbitkan entri penghargaan ini walaupun buku telah KK terima pada tengah hari Sabtu dengan sempurna… Saja je nak bagi suspen kat Mar Mansor, tulis entri lambat-lambat ehehee.. :D

Salam ukhwah dari KK sekeluarga buat blogger Mar Mansor.

Terima kasih Mar.. J J


Salam Hormat

Khir Khalid


COMMENTS

BLOGGER: 30
Loading...
Name

Blogging,132,Durex,2,ECERDC,19,Ekspresi,127,English,35,Familia,37,Foodie,45,Gadget,12,Hartanah,17,Hiburan,36,Informasi,122,Intervensi,50,INTI,46,Keusahawanan,53,Komuniti,40,Lazada,3,Lifestyle,174,MDEC,4,Motivasi,134,Movie,14,Nippon Paint,13,Penghargaan,59,Perawatan Islam,13,Portfolio,56,RWGenting,29,Sosio-Pendidikan,134,Sunway,24,Teater,6,Travelog,21,Umrah Dan Haji,3,WAO,4,
ltr
item
Khir Khalid: Penghargaan Cenderahati Blogger Mar Mansor
Penghargaan Cenderahati Blogger Mar Mansor
Mar Mansor, blog janjikita.blogspot.com
http://1.bp.blogspot.com/-93KuqsFoDQA/VEUG1Iz0cJI/AAAAAAAAH6w/AXltr88RkvQ/s1600/10731180_929033830444575_4227681035457746051_n.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-93KuqsFoDQA/VEUG1Iz0cJI/AAAAAAAAH6w/AXltr88RkvQ/s72-c/10731180_929033830444575_4227681035457746051_n.jpg
Khir Khalid
http://www.khirkhalid.com/2014/10/penghargaan-cenderahati-blogger-mar.html
http://www.khirkhalid.com/
http://www.khirkhalid.com/
http://www.khirkhalid.com/2014/10/penghargaan-cenderahati-blogger-mar.html
true
802458514418007866
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy